دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید سه شنبه شب در ورزشگاه فیلیپ دوم مقدونیه رو در روی هم به میدان می روند.

به گزارش ایسنا، دو تیم منچستریونایتد و رئال مادرید باید برای برگزاری سوپرجام فوتبال اروپا در ورزشگاه فیلیپ دوم مقدونیه برابر هم به میدان بروند؛ دیداری که می‌تواند اولین جام اروپایی فصل را برای یکی از دو تیم به ارمغان بیاورد.

قهرمانان لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا در حالی برابر هم به میدان خواهند رفت که ژوزه مورینیو با تیم سابق خود روبه‌رو خواهد شد. دو تیم چندی پیش در اردوی آمریکا در دیداری دوستانه برابر هم به میدان رفتند که بازی با تساوی یک بر یک در وقت‌های قانونی به پایان رسید ولی یونایتد در ضربات پنالتی به برتری دست یافت.

یونایتد تاکنون سه بار در دیدار سوپرجام اروپا به میدان رفته که حاصل آن تنها یک قهرمانی بوده است. در سال ۱۹۹۱ با شکست رداستار بلگراد، یونایتد به قهرمانی در این جام رسید. شیاطین سرخ بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۰۸ که برابر چلسی به دست آمد، در سوپرجام اروپا برابر لاتزیو با یک گل شکست خوردند.

در سال ۱۹۹۹ نیز بعد از قهرمانی دراماتیک در لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان فرگوسن این بار با نتیجه ۲ بر یک به زنیت باختند. اکنون برای چهارمین بار تیم انگلیسی حضور در این دیدار را تجربه می‌کند.